Marka ve önemi?

Temel olarak marka, tüketici karşısında ürünleri birbirinden ayıran yazılı, görsel ve işitsel tüm materyallere verilen genel isimdir. Zaman içerisinde markalar gelişerek, kimlik oluşturur. Dünya da marka değeri ile zirveyi zorlayan bütün firmaların bir marka karakteri, stratejisi ve kendine has müşteri portföyü vardır.

Marka stratejisinin oluşturulması, tüketici duygularının doğru şekilde analiz edilerek ürün ve marka yapısında buna uygun gelişmeleri sağlayan firmalar oyunu kazanır. Dünya'da markalaşma üzerinde en çok mesai harcanan konulardan biri olmasına rağmen, ülkemizde bu konuya gereken önemi veren firmaların sayısı son derece düşüktür.

man picture

Marka Hizmetlerimiz

section-shape

Deneyimli ekibimiz ve profesyonel çözüm ortaklarımızın yeteneklerini birleştirerek, marka kimliği oluşturmanıza yardımcı oluyor, işletmenizin veya projenizin tescil ve patent işlemlerinde size yardımcı oluyoruz.

domain-feature

Marka Danışmanlığı

Kurumsal kimlik oluşturma ve geliştirme, marka algısının yönetilmesi, tüketici eğilimlerinin araştırılması.

domain-feature

Konumlandırma

İşletme ve ürün tabanlı pazar stratejisi oluşturma, pazar stratejisi geliştirme ve raporlama hizmetleri.

domain-feature

Sektör & Ürün Analizi

Sektör veya ürün tabanlı araştırmalar, pazar araştırması, SWOT analiz çalışmaları.

domain-feature

Marka Tescili

Oluşturulan markanın tescil hizmetleri konusunda tam ve kesintisiz hizmet sunulması.

domain-feature

Patentlendirme

Ürün, hizmet veya faydalı model patent işlemleri, başvuru, takip ve sonuçlandırma çalışmaları.

domain-feature

Belgelendirme

Kalite yönetimi ve sertifikasyon, ISO ve TSE gibi çok çeşitli üretim standardı veya faydalı modelbelgelendirme çalışmaları.

feature-icon

Farklı düşün!

Geleneksel anlayışta marka bilinilirliğinin sağlanması için saldırgan ve tüketiciye ürünü/markayı unutturmamaya yönelik reklam çalışmaları kullanılır. Bize göre bu yaklaşım yanlıştır. Markaların başarısını doğrudan etkileyen en önemli faktörün farklı bakış açısı olduğuna inanıyoruz.

Bir şeyin akılda kalıcı ve teşvik edici olabilmesi için kendisinden öncekilerle bir noktada farklılaşmış olması gerekir. Diğerlerinin cevap vermediği bir ihtiyaca cevap vermeli veya onlar gibi görünmemeli. Her ne olursa olsun yeninin, öncekilerden farklı olması gerekir.

Hakkımızda ne dediler?

section-shape

Bizimle çalışmayı tercih eden müşterilimizin çok değer verdiğimiz görüşlerinden bazılarına burada yer veriyoruz.

google-icon
microsoft-icon
hp-icon
wmvare-icon
cpanel-icon
ihstelekom-icon
centos-icon
ereey-icon
Profesyonel çözümlerimizle

İşinize değer katın!

2010 - 2020 © Kopuz MedyaTüm hakları saklıdır.