Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

section-shape

Müşterilerimizin sıklıkla sorduğu bazı sorulara burada yer verdik. Diğer sorularınız için İletişim sayfasını kullanmaktan lütfen çekinmeyin.

Kopuz Medya Marka & Teknoloji Hizmetleri olarak, kumar ve bahis sektöründe faaliyet yürüten şirket veya kişiler, replika, taklit veya sahte ürün satışı yapan şirket veya kişiler, uyuşturucu, sigara, tütün ve bunları kullanmayı kolaylaştırıcı veya özendirici ürün geliştiren veya bu yönde çalışma yapan şirket veya kişiler, cinsel, erotik veya pornografik ürün satışı yapan, içeriği sunan veya bu içeriklerin sunumundan gelir elde eden şirket veya kişiler, reçeteli veya reçetesiz ilaç satışı yapan şirket veya kişiler, "Network Marketing" modeli ile hizmet veren şirketler, Forex veya Forex danışmanlığı hizmeti veren şirketler, tasarruf cihazı satışı yapan şirketler, 6136 sayılı "Ateşli Silahlar ve Bıçaklar" kanunu ve bu kanuna ek yönetmeliklere aykırı olarak ateşli silah veya bıçak temin veya aracılığı yapan ya da yapanlar lehine tanıtım hizmeti sunan şirket ve kişilere ek olarak, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Kanun ve Kanun Hükmünde Kararname'lerine aykırı iş veya girişim içerisinde bulunduğundan şüphe duyduğu hiç bir işletme ve kişiye hizmet sunmamaktadır.

Bu anılanlar dışında olmak koşuluyla, işletmemiz bütün sektör ve işletmelere hizmet vermektedir.


Marka bir işletmenin tüm varlıklarını temsil eden, benzer mal ve hizmetlerini diğer işletmelerin mal ve hizmetlerinden farklı kılmak için kullanılan ayırt edici çalışmaların tamamınıdır. İşletmelerin ticari hayatlarında önemli bir rol oynayan, kimliklerini yansıtan “parmak izidir”.

Tüketiciye ürünün kaynağını gösterir, bir kalite simgesi ve tanıtım aracıdır. Ad ve soyadlar dahil, sözcükler, harfler, sayılar, şekiller, sesler ve renkler bunların birkaçı veya tamamının kombinasyonu ve hatta malların biçimi veya ambalajları teknik bir zorunluluk olmaması kaydıyla marka olarak tescil edilebilmektedir.


Web tasarım, sanal ortamda kurumsal kimliğinizin tanıtılması ve geniş kitlelere aktarılması amacıyla yapılan işletmenize özgü bir tasarım sürecidir.


Tasarım aşamasında belirli bir şablona bağlı çalışmak daha hızlı ve ucuz bir çözüm olsada işletme ihtiyaçları ve buna bağlı olarak yazılımdan beklenen özellikler arttıkça, bağlı kalınan şablon çarçevesinde yeni istek ve ihtiyaçlara cevap verilmesi, işletmelerin karşısına bir sorun olarak çıkar.

Özel yazılım çözümleri işletmelerin o anki ve ileride ortaya çıkabilecek yeni ihtiyaçlarına, tam ve zamanında cevap verilebilmesi maksadıyla planlanarak ortaya konulan geniş kapsamlı, yap ve teslim et yerine, yap ve geliştir esasına dayanan, yazılım geliştirme çalışmasıdır.

Kısaca SEO, uzun tanımıyla Search Engine Optimization (Arama Motoru Optimizasyonu) arama motorlarında, hedeflenen kelimelerde üst sıralarda yer almak, bilinilirliği arttırmak, daha geniş kitlelere ulaşmak için web sitesi yazılımı ve içeriği üzerinde gerçekleştirilen optimizasyon çalışmaları ile bu maksatla kullanılan teknik ve stratejilere verilen genel isimdir.

İnternet reklamları, Radyo, Televizyon, Billboard gibi reel reklam çalışmaları gibi, işletmenin bilinirliğini arttırmak, yeni müşterilere ulaşmak, mal ve hizmetlerin tanıtımı amaçlarıyla dijital olarak hazırlanıp yayınlanan reklam araçlarıdır.

Oldukça geniş bir kitleye hitap ettiğinden, doğru planlama ve müşteri kitlesinin hedeflenmesi internet reklamları konusunda üzerinde en fazla durulması gereken konudur.

Marka danışmanlığı, markanın veya ürünün mevcut durumu, rakipleri, güçlü ve zayıf yanları, mevcut ve potansiyel rakipleri hakkında araştırmalar, müşteri ve potansiyel müşterilerle ilgili anket çalışmaları, sektör analizleri, işletme veya ürün stratejisinin belirlenmesi gibi konuları da içeren, geniş kapsamlı ve markaya özel hizmetlerden oluşur.

Bir marka veya ürünün korunması, geleceğinin garanti altına alınması, fikri ve sınai saldırıların yaşanmasının hukuki olarak önüne geçilmesi açısından tescil ve patent işlemleri son derece önemlidir.

Tescil ve patent işlemlerine gereken önemin verilmemesi, marka ve ürünün potansiyeline göre ciddi hukuki ve ekonomik neticeler doğurabilir.

Son yıllarda ekran teknoloji ve boyutlarında yaşanan hızlı değişim ve farklı ekran boyutlarının yaygınlaşması, Duyarlı (Responsive) tasarım teknolojisinin ortaya çıkmasıyla sonuçlanmıştır.

Bu tasarım tekniğinde web sitesi, kullanıcının herhangi bir seçim yapmasına gerek kalmadan ve otomatik şekilde, boyut, renk ve özellik olarak kullanıcının cihazına uygun hale gelir.

Kullanıcı deneyiminin arttırılması açısından, kullanılan tasarımın duyarlılık özelliğine sahip olması büyük önem taşır.

İş sürecimiz, müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutacak şekilde geliştirilmiştir. Tanışma ve araştırma süreçleri tamamlandıktan sonra, analiz edilen veriler doğrultusunda işletmeye veya ürüne faydalı olacak yol haritası planlanır.

Müşterilerimizden tanışma ve araştırma süreçlerinde olduğu gibi planlama sürecinde de olabildiğince çok görüş alınır. Planlama süreci tamamlanarak müşterilerimiz tarafından onaylandıktan sonra uygulama sürecine geçilir.

Müşterilerimizin talebi doğrultusunda yayınlanma sürecinden sonrada teknik destek ve danışmanlık hizmetlerimiz devam eder.

Hakkımızda ne dediler?

section-shape

Bizimle çalışmayı tercih eden müşterilimizin çok değer verdiğimiz görüşlerinden bazılarına burada yer veriyoruz.

google-icon
microsoft-icon
hp-icon
wmvare-icon
cpanel-icon
ihstelekom-icon
centos-icon
nginx-icon
Profesyonel çözümlerimizle

İşinize değer katın!

2010 - 2024 © Kopuz MedyaTüm hakları saklıdır.