Reklam kampanyalarında hedefleme!

Bir reklam çalışmasının başarıya ulaşması için göz ardı edilmemesi gereken bir çok kriter var. Ürünün özellikleri, hedef kitle, demografi, lokal ve ulusal bazdaki potansiyel müşteriler, yaş aralığı gibi bir çok kriter değerlendirilmeli ve doğru bir reklam kampanyası oluşturulmalıdır.

Hedeflenen kitlenin hangi sosyal medya mecrasında daha fazla vakit geçirdiği, eğilimleri iyi değerlendirilmeli ve reklamlar olabildiğince çok kez hedef kitleye gösterilecek şekilde planlanmalıdır. Doğru planlanmayan ve remarketing gibi spesifik yöntemlerle desteklenmeyen reklam çalışmaları başarılı görünse bile olması gerekenden çok daha yüksek bütçe harcar.

man picture

Reklam Hizmetlerimiz

section-shape

İşletmelerin dijital ve basılı ortamlarda tanıtımının sağlanması, ürünlerinin tanıtılması ve marka biliniriğini arttırmaya yönelik için reklam operasyonları yürütüyoruz.

domain-feature

Google Ads

Google Ads tabanlı web sitesi reklamları ve arama sonuçlarına yönelik reklam çalışmaları.

domain-feature

Facebook Reklamları

Sosyal medya sitesi Facebook üzerinden, web sitesi ve gönderi reklamları, itibar yönetimi çalışmaları.

domain-feature

İnstagram Reklamları

İnstagram üzerinden gönderi, web sitesi ve hikaye reklamları planlama ve yayınlama hizmetleri.

domain-feature

YouTube Reklamları

Youtube banner (stün ve video içi reklamlar) ve video reklam içeriklerinin hazırlanması ve yayınlanması.

domain-feature

Açık Hava Reklamları

Açık hava mecraları için ulusal ve bölgesel reklam operasyonları, araştırma ve yayınlama hizmetleri.

domain-feature

Planlama & Raporlama

İnternet reklamcılığı operasyonlarına yönelik planlama, geri dönüş izleme, geliştirme ve raporlama hizmetleri.

feature-icon

Remarketing nedir?

Remarketing bir reklam stratejisidir ve basit ama etkili bir mantık kullanarak çalışmaktadır. Kullanıcılar, bir ürün yada hizmet almak için ziyaret ettikleri web sitelerinden her zaman alım işlemini tamamlayarak ayrılmaz. Çoğu zaman kullanıcılar, alternatifleri araştırır, düşünür veya ekonomik şartların olgunlaşmasını bekler.

Bu durumu reklam verenlerin lehine çevirmek için bir kullanıcının ziyaret ettiği sayfa veya ürüne ait reklamları o kullanıcıya yeniden gösterilmesi sağlanır. Temel olarak, kullanıcının satın alma hakkında yeniden düşünmesi veya satın alma kararını vermesinin hedeflenir.

Hakkımızda ne dediler?

section-shape

Bizimle çalışmayı tercih eden müşterilimizin çok değer verdiğimiz görüşlerinden bazılarına burada yer veriyoruz.

google-icon
microsoft-icon
hp-icon
wmvare-icon
cpanel-icon
ihstelekom-icon
centos-icon
ereey-icon
Profesyonel çözümlerimizle

İşinize değer katın!

2010 - 2020 © Kopuz MedyaTüm hakları saklıdır.